Opinie użytkownika (2)

Chciałbym serdecznie podziękować...
Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom biura za dobranie dobrej oferty w rozsądnej kwocie. Początkowo zgłosiłem się z rezygnacją z usług natomiast Pani konsultantka zapytała się co jest powodem mojej rezygnacji, wyjaśniłem wszystkie swoje oczekiwania, na co Pani znalazła wyjście z sytuacji z pomocą Pana konsultanta. Oferta jest naprawdę dobra ponieważ posiada to na czym mi zależało najbardziej czyli na Canal+ oraz sporcie w rozsądnej kwocie. Wszystko szczegółowo zostało wyjaśnione nic nie zostało pominięte. Oby więcej tak zaangażowanych pracowników dla klienta! Obu pracownikom należy się jak najbardziej pochwała! Pozdrawiam (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient96

18.09.2019

Vectra

Placówka

Tarnowskie Góry, Opolska 1

Nie zgadzam się (0)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zależy nam na zweryfikowaniu, którego z naszych pracowników ona dotyczy, dlatego prosimy o przesłanie szczegółowych informacji na jakoscpomoc@vectra.pl. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie.
Dziękuję Panu Grzegorzowi...
Dziękuję Panu Grzegorzowi Hołda za przyjęcie zgłoszenia dt. alarmu, który "wyje" od godziny 7 do chwili obecnej. Kontakt na FB z Orange to dramat, połączyć się z infolinią i z SF kiedy nie jest się Abonentem to jak wygranie na loterii.Rozmowa przebiegła szybko, fachowo. Konsultant był uprzejmy poinformował dokładnie krok po kroku co robi i jak będzie wyglądała naprawa. Jeszcze raz dziękuję

Klient96

04.09.2018

Orange

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi