Opinie użytkownika (2)

Wieczorna wizyta na...
Wieczorna wizyta na stacji benzynowej przebiegła szybko i sprawnie. Sprzedawca - Pani Kasia taka informacja widniała na identyfikatorze - podczas transakcji (płatność za paliwo i myjnię) zaproponowała dodatkowe produkty - jak płyn do spryskiwaczy i kawę w zestawie z ciastkiem lub kanapką, zapytała mnie również o to czy zbieram punkty Vitay. Na zmianie był również drugi pracownik - sprzedawca (Pan). Oboje Sprzedawcy byli uśmiechnięci, posiadali identyfikatory i ubranie (koszule z logo firmy). W chwili dokonywania transakcji byłam jedynym Klientem na stacji.

Klaudia_482

12.01.2018

ORLEN

Placówka

Gdynia, Kcyńska 25

Nie zgadzam się (0)
Podczas rozmowy telefonicznej...
Podczas rozmowy telefonicznej trwającej 4 min uzyskałam komplet informacji dot,. sposobu rekrutacji na studia podyplomowe w uczelni, w zakresie: terminu zapisów, liczny wolnych miejsc, płatności, procedury przyjmowania kandydatów, terminów zjazdów, wraz z szczegółową informację gdzie znajduje się sekretariat tego wydziału i w jakich godzinach jest czynny. Pracownica, z którą rozmawiałam wykazała się bardzo przyjemną aparycją, mówiła merytorycznie i bardzo wyraźnie dzięki czemu nie musiałam się upewniać czy dobrze ją zrozumiałam. Jedyny minus to niepodanie nazwiska w chwili odbioru telefonu.
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi