W Dino często robię zakupy zawsze czysto i świeże towary nigdy mi się nie zdarzyło kupić czegoś mało świeżego. jednak ze względu na ilość obowiązków pracowników nie mogą oni być wszędzie co skutkuje tym iż trzeba czekać aż ktoś podejdzie do stoiska mięsnego, jednak dzieje się tak głównie popołudniami.
pracując na stacji paliw mam częsty kontakt z tą infolinią niestety obsługa jest bardzo niekompetentna, blokuje urządzenia klientom, gdy Ci sprzedadzą auto i zostawią w nim urządzenia wmawiając im że w każdej chwili można je odblokować w punkcie co jest totalną bzdurą, gdyż w żadnym punkcie niema takiej możliwości a infolinia, która powinna wspierać sprzedawców w trudnych sytuacjach twierdzi, że na stacji jest jakiś nieznany im system a w całej Polsce jest ten sam. Skutkuje to tym, iż klient traci kaucje za urządzenie a sprzedawca ma problem by wytłumaczyć ludziom z infolinii, że popełnili błąd do którego się nie przyznają.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.