Opinie użytkownika (6)

Lokal położony w...
Lokal położony w dobrej lokalizacji z miejsacami parkingowymi. W sklepie jest czysto i przestronnie. Personel w większości bardzo miły i przyjaźnie nastawiony do klienta. Jest tam codziennie bardzo dużo klientów, więc słowo "przyjaźnie" dużo tutaj znaczy. Panie w większości uśmiechnięte, ubrane stosownie do wykonywanego zawodu. Nigdy nie czeka się długo na obsługę. Gdy przy stanowisku nikogo nie ma, natychmiast jest reakcja innego pracownika, który siedzi przy innym stanowisku, wzywającego do obsługi klienta. Towar jest zawsze świeży i ceny są również niewygórowane. Delikatesy oceniam bardzo pozytywnie, lubię robić tam zakupy. Mała uwaga - zimą powinien być zawsze odśnieżany parking, tej i poprzedniej zimy były duże problemy z parkowaniem aut na parkingu przy sklepie.

Kira_1

09.08.2011

BATO

Placówka

Darłowo, Wieniawskiego

Nie zgadzam się (4)
Obsługa biura bardzo...
Obsługa biura bardzo miła, uprzejma i kompetentna. Chętna do pomocy. Udzielone informacje są wyczerpujące i przydatne. W momencie pojawienia się w biurze zostałam od razu zauważona i obsłużona. Personel ubrany w ubrania swobodne zamiast np. bluzek koszulowych. Wygląd biura pozostawia wiele do życzenia. Po całym pomieszczeniu roukładane rożne stosy papierów, na szafkach, biurka, podłogach czy blatach. Poprostu biuro zasypane papierami. Biuro ma fajny personel, inne ubranie, uprzątnięcie papierów i od razu inne wrażenie.

Kira_1

09.08.2011

JUWENTUR

Placówka

Koszalin, Dworcowa

Nie zgadzam się (9)
Lokal czysty i...
Lokal czysty i przestronny, dobrze oznakowany. Personel miły i kontaktowy. Chętny do pomocy i rady. W przypadku gdy klient nie życzy sobie opieki ekspedientki, dyskretnie obserwuje kiedy może udzielić rady czy pomocy. Urbany zawsze stosownie do wykonywanego zawodu. Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie, bo wiem że nie jestem tam intruzemi zawsze wyjdę z niego zadowolona.

Kira_1

07.08.2011

Quiosque

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Wygląd placówki w...
Wygląd placówki w porządku. Czysto. Personel ubrany zgodnie z obowiązującymi zasadami. Chcąc zarejestrować się do lekarza wyznaczana jest wizyta za trzy dni. Ludzie naprawdę chorzy nie mogą skorzystać z porady, ponieważ otrzymuje się tam numerek z datą i godziną za trzy dni robocze. Personel ogólnie miły, ale brak uśmiechu.

Kira_1

07.08.2011

NZOZ Darłowo

Placówka

Darłowo, Skłodowskiej

Nie zgadzam się (3)
Położenie hotelu bardzo...
Położenie hotelu bardzo atrakcyjne. Miejsca parkingowe w hotelu płatne, mała ilość miejsc. Poza hotelem bezpłatne. Jest bardzo czysto na korytarzach i w pokojach. Standard pokoi w porządku. Byłam tam z koleżanką. Położono nas do wspólnego łóżka. To nam się nie podobało. Prosiłyśmy o rozsunięcie łóżek, ale bezskutecznie. Jedna z pańs na recepcji skupiona tylko na niemieckich gościach. Druga z pań chciała nas obsłużyć, ale niestety starsza koleżanka, kazała jej się zająć niemieckimi gośćmi. Ubiór personelu odpowiedni do pełnonych funkcji. Posiłki smaczne. Nie podobało mi się to, że na obiad, który miałbyć następnego dnia trzeba było się zapisywać poprzedniego dnia. Tej informacji w dniu przyjazdu nie otrzymałam i powstał wówczas duży problem. Grafik zabiegów miałam ustawiony na ostatni dzień wyjazdu, gdzie prosiłam, aby rozłożono mi jej równomiernie na wszystkie dni pobytu. Beskutecznie. W dniu zabiegów popsuł się sprzęt do zabiegów i niestety nie mogłam skorzystać z wszystkich zabiegów. Oczywiście mnie przeproszono. Nie mam uwag do personelu na stołówce, basenie, czy w salach zabiegowych. Wszyscy naprawdę bardzo się starali i do tego byli bardzo mili. Najsłabszym punktem jest recepcja, która jest źródłem informacji, a tutaj jej niestety brakuje. Menadżera hotelu nigdzie nie było widać. Powinien nadzorować pracę wszystkich. Do tego zauważyłam, że pracownicy pracują tam całe dnie bez odpoczynku - te same osoby w ciągu mojego tygodniowego pobytu. Każdy przyjeżdżający po zabiegach oczekuje relaksu i odpoczynku.

Kira_1

07.08.2011

Maximus

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Lokal czysty, przestronny....
Lokal czysty, przestronny. Miła obsługa. Zaraz po wejściu do lokalu, Pani ekspedientka wykazała zainteresowanie klientem. Służyła radą, wysłuchała oczekiwania klienta, po czym doradzała. Jako klient przyszłam dokonać małego zakupu. Pani pomogła dokonać dobrego zakupu, ponadto doradziła pewne rozwiązania i korzyści, z których może skorzystać klient, o których nie miałam pojęcia. Zaproponowała wyczyszczenie moich okularów mimo, że o to nie prosiłam. Czułam się jako ważny klient. Dała mi kontakt do siebie. Prosiła o telefon przed wizytą, w przypadku wątpliwości. Byłam naprawdę pod wrażeniem.

Kira_1

06.08.2011

FORUM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi