Jakość obsługi w Banku BPH mieszczący się przy ulicy Ełckiej w Grajewie oceniam "tak sobie". Personel w tym banku potrafi przedstawić korzystnie oferty, jakie instytucja oferuje, lecz nie potrafi obsłużyć klienta samodzielnie. Będąc w tym banku kilka razy nigdy nie zostałam obsłużona od początku do końca przez jedną osobę, czego skutkiem są niedociągnięcia w wiedzy i kompetencjach. Dodatkowym argumentem, który obroni moją opinię jest fakt, że po zamknięciu konta i uregulowaniu rachunku nadal wzywano mnie do zapłaty. Pani Irena N. po podpisaniu umowy poprosiła mnie o wystawienie pozytywnej oceny w razie kontroli telefonicznej. Oferty proponowane w tym banku są korzystne dla klienta. Instytucja jest niezorganizowana, a czas obsługi dużo powyżej normy (przy zamknięciu/otwarciu konta około 2 godzin). Placówka jest czysta, personel czysto, jednakowo ubrany.
Polo Marketowi w Rucianem- Nidzie stawiam opinię "ok", głównie ze względu na to, że nie zwraca się tam uwagi na jakość produktu. Często znajduje się tam mnóstwo produktów po terminie. Obsługa doskonale zna aktualne oferty i potrafi udzielić pomocy klientowi. Oferty proponowane klientowi w tym markecie są bardzo niekorzystne dla klienta, a asortyment i ceny są w porządku. W kolejce nie czeka się długo. Jeśli chodzi o sprawę estetyczną market jest czysty, panuje tam porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.