Opinia użytkownika: Kinga_558
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Jakość obsługi w Banku BPH mieszczący się przy ulicy Ełckiej w Grajewie oceniam "tak sobie". Personel w tym banku potrafi przedstawić korzystnie oferty, jakie instytucja oferuje, lecz nie potrafi obsłużyć klienta samodzielnie. Będąc w tym banku kilka razy nigdy nie zostałam obsłużona od początku do końca przez jedną osobę, czego skutkiem są niedociągnięcia w wiedzy i kompetencjach. Dodatkowym argumentem, który obroni moją opinię jest fakt, że po zamknięciu konta i uregulowaniu rachunku nadal wzywano mnie do zapłaty. Pani Irena N. po podpisaniu umowy poprosiła mnie o wystawienie pozytywnej oceny w razie kontroli telefonicznej. Oferty proponowane w tym banku są korzystne dla klienta. Instytucja jest niezorganizowana, a czas obsługi dużo powyżej normy (przy zamknięciu/otwarciu konta około 2 godzin). Placówka jest czysta, personel czysto, jednakowo ubrany.