Opinie użytkownika (1)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu pani przywitała mnie słowami: dzień dobry. Była miła, utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy. Dokonywałam zwrotu obuwia zakupionego niewiele ponad rok temu, odebrała ode mnie buty, sprawdziła czy podeszwy zostały wyczyszczone, sprawdziła paragon w związku z tym że był nieczytelny fizycznie szukała w bazie kiedy zakup został dokonany, po dość sprawnym ustaleniu treści paragonu, poinformowałam sprzedawce, że w związku z tym iż posiadam nietypowy rozmiar buta, żądam zwrotu pieniędzy lub takich samych butów. Jednak w trakcie wypełniania formularza gwarancyjnego napisała tylko jedno z moich żądań mianowicie wymianie na nowe, o zwrot gotówki musiałam się upomnieć. Sprzedawca szybko naprawił swój błąd dopisując moje dodatkowe żądanie. Wręczył mi oryginał formularza i powiedział do widzenia.

Kinga_301

02.02.2012

CCC

Placówka

Zamość, Lwowska 56

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi