Po wejściu do restauracji KFC przy ul. Poznańskiej 100A pierwsze co rzuca się w oczy to czystość. Stoliki są zawsze wysprzątane, podłoga czysta, a w toaletach wyczuwalny jest zapach odświeżacza powietrza. Problem zaczyna się w trakcie obsługi. Poza weekendami czynna jest zazwyczaj tylko jedna kasa. Nie ma znaczenia liczba klientów, którzy przed nią oczekują na obsługę. Przy zamówieniu pracownik zawsze się pyta czy jesteśmy zainteresowani powiększeniem zestawu, lub dobraniem innej pozycji z menu. W większości moich wizyt jedzenie było podawane w krótkim czasie. Zdarzało się jednak, że musiałem czekać na przygotowanie zamówienia 15 minut. Niestety przyrządzone kurczaki nie zawsze są pierwszej świeżości. Kurczaki, które zbyt długo przebywały na podgrzewaczu były gumowe i mało smaczne. Na plus zasługują jednak działania menadżera, który skutecznie potrafił zareagować w danej sytuacji. Minusem jest również fakt, że priorytetem dla obsługi są klienci Drive niż ci przebywający w restauracji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.