Opinie użytkownika (1)

Kiedy pojawiłam się...
Kiedy pojawiłam się po godzinie 10 pod bankiem ten nie był jeszcze otwarty, po 5 minutach zaczęłam pukać w drzwi szklane. Osoba sprzątająca zareagowała na moje pukanie i otworzyła mi drzwi. Po wejściu do środka nikt z personelu nie zainteresował się moją osobą. Pracownicy chodzili z jednego pomieszczenia do drugiego nie zważając na to ze oddział jest już otwarty i należy obsłużyć klienta. Pani która otworzyła mi drzwi nie zaprzestała sprzątania tylko nadal z mopem w dłoniach czyściła podłogę. Po około 2 minutach ktoś z personelu podszedł do mnie z zapytaniem, w czym mogę pomóc. Przystąpiliśmy do otwarcia konta. Pan w wieku około 25 lat, szczupły, około 180 cm wzrostu o ciemnych włosach nie znał odpowiedzi na wszystkie moje pytania, natomiast bardzo dobrze wyjaśnił mi obsługę online.

Katarzyna_980

16.12.2009

mFinanse

Placówka

Gdynia, ul. Starowiejska 26

Nie zgadzam się (30)
24.11.2021
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, pragnę Panią zapewnić, iż bardzo zależy nam, aby Klienci mBanku czerpali z kontaktów z nami nie tylko korzyści finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi. Proszę o przyjęcie naszych przeprosin za wszelkie niedogodności, jakie mogły być konsekwencją zgłoszonej przez Panią sytuacji. Zapewniam Panią, że na bieżąco prowadzimy szkolenie naszych pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych. Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi Pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku. Liczę na to, iż zaistniała sytuacja, nie wpłynie negatywnie na Pani dalsze kontakty z Centrum Finansowym mBanku w Gdyni oraz na satysfakcję z naszych produktów i usług. Pozdrawiam Radosław Szumowski Dyrektor Centrum Finansowego mBanku

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi