Opinie użytkownika (1)

Zepsuła mi...
Zepsuła mi się pralka i byłam zmuszona do zakupu nowej .Wybrałam się z męzem do RTV Euro AGD po nową pralkę.Pierwsze wreażenie po wejściu do sklepu,to cała obsługa jest zajęta .Jednak gdy postaliśmy chwilkę zastanawiając się nad jednym z modeli podszedł do nas miły sprzedawca i odpowiedział na wszystkie pytania i sporo dodał od siebie.Zdecydowałam się na ten model pralki,odpowiadał mi pod każdym względem.Podeszliśmy do kasy zapłacić i...okazało się że pralka jest zarezerwowana a w magazynie nie mają drugiej takiej.Sprzedawca przeprosił za zaistniałą sytuację,a nam pozostało poszukac innej pralki,niestety nie znalezliśmy podobnej,pozostało nam kupić droższą o 200zł i mniej funkcjonalna:( Ogólnie personel dobrze poinformowany,wiedzą o czym mówią,obsługa bardzo miła,schludnie ubrana,i gdyby nie ta mała wpadka była bym bardzo zadowolona,niedługo czekają mnie kolejne zakupy sprzętu AGD i mam nadzieję że nie spotkają mnie takie niespodzianki

Katarzyna_742

07.07.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Bydgoszcz, Rejewskiego 3

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi