Opinie użytkownika (1)

Kończąc zakupy w...
Kończąc zakupy w sklepie Netto brakowało mi jednej rzeczy z mojej listy zakupów. Wtedy zaczęłam szukać pracownika, aby pomógł mi odnaleźć brakującą rzecz. Jedna Pani obsługiwała kasę. I uwaga była to jedyna osoba z pracowników, która znajdowała się na sklepie. Kiedy poprosiłam, aby zawołała kogoś z obsługi była zaskoczona, że jest sama. Czekałam kolejne 15 minut, aby ktoś łaskawie wyszedł z magazynu, gdzie trwała dyskusja. Zerowy brak zainteresowania klientem. Brakującej rzeczy nie znalazłam. Obsługa pozostawia wiele do życzenia.

Katarzyna_5081

20.11.2017

NETTO

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Szarych Szeregów 9

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi