Dokonując zakupów wczoraj w Tesco zostałam miło zaskoczona. Mimo dużego ruchu, pracownica którą poprosiłam o pomoc w odszukaniu konkretnego rodzaju kaszy - przerwała wykładanie towaru i podeszła ze mną do półki i wskazała produkt. Niestety zdarza się to w dzisiejszych czasach coraz rzadziej, a pracownicy reagują negatywnie na prośby ze strony klientów.
Po dzisiejszych zakupach w sklepie Żabka jestem bardzo miło zaskoczona jakością obsługi w tym sklepie. Sprzedawczyni uśmiechnięta, proponująca sama z siebie pomoc. Gdy zapytałam o płatki śniadaniowe konkretnej firmy - niestety ich nie było, ale pracownica od razu zaproponowała mi zamiennik argumentując ten wybór.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.