Opinie użytkownika (1)

Od razu po...
Od razu po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez obsługę. Zapach w sklepie był przyjemny, wystrój uporządkowany. Obuwie damskie i męskie rozgraniczone w osobnych sektorach, obuwie dziecięce i młodzieżowe umieszczone z tyłu tych sektorów. Rodzaje butów wyraźnie rozgraniczone na osobnych półkach. Obuwie letnie znajduje się z samego przodu. Kompozycje torebek z butami spójne i pasujące do siebie. Po obejrzeniu asortymentu obuwia, wybraniu konkretnego modelu, dziewczyna z obsługi zapytała czy potrzebuję pomocy, potwierdziłam i znalazła odpowiedni rozmiar obuwia dla mnie. Zapytała czy sandały pasują. Po potwierdzeniu udałam się z nią do kasy. Przy kasie obsługująca mnie dziewczyna poinformowała mnie o konserwacji obuwia i zaoferowała mi produkty do jego pielęgnacji. Odmówiłam. Zostałam zapytana o posiadanie karty klubowicza CCC oraz o rodzaj płatności (kartą czy gotówką). Po udzieleniu rabatu związanego z posiadaniem katy CCC i dokonaniu płatności, pudełko z obuwiem zostało zapakowane do torby przez obsługującą mnie dziewczynę. Rachunek został podany mi do ręki, wraz z informacją o gwarancji i możliwości zwrotu. Po oddaleniu się od kasy zostałam pożegnana przez personel. Obsługująca mnie dziewczyna, przez cały czas mojego przebywania w sklepie, była uśmiechnięta i zgłaszała swoją chęć do pomocy. Nie wyczułam w jej zachowaniu nachalności.

Katarzyna_4805

22.06.2015

CCC

Placówka

Łęczna, Aleja Jana Pawła II 99

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi