Chcąc zatankować samochód na stacji bardzo długo czekałam na pracownika żeby zatankował mi gaz. Następnie poszłam zapłacić za zatankowane paliwo. Sprzedawczyni była uprzejma, zaproponowała mi dosprzedaż kawy i zaprosiła mnie do ponownej wizyty. Wychodząc weszłam do toalety, w której brakowało papieru toaletowego.
Po wejściu do punktu nie zostałam zauważona. Podeszłam do stanowiska i spytałam o ofertę. Pytania, które zostały mi zadawane były nielogiczne i niespójne. Język prowadzonej rozmowy był dla mnie niejasny i konsultat, który mnie obsługiwał dał mi do zrozumienia, że nie posiadam odpowiedniej wiedzy w danym temacie. Obsługa w tym sklepie była wysoko niezadowalająca. Nigdy więcej tam nie wrócę.
Od razu po wejściu do apteki zostałam zauważona i powitana przez obsługę. Pytania, które zadałam nie sprawiły najmniejszego problemu dla osób tam pracujących. Będąc w aptece udzielono mi fachowej porady i informacji na temat leków, o które pytałam. Pracują tam bardzo kompetentne osoby. Na stanowisku pracy panuje łąd i porządek. Po zakończeniu rozmowy zostałam pożegnana i zaproszona do ponownej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.