Sam sklep i jego otoczenie wyglądają dobrze. Porządek i mnóstwo towarów na półkach. Długo szukałam działu z makaronami więc poprosiłam pracownika o wskazanie mi go. Pracownik nie odrywając wzroku od swojej pracy odpowiedział tylko ,, tam dalej" Szukając masła kokosowego pracownicy potrafili powiedzieć tylko że jest taki produkt ale nie potrafili określić jego położenia i odsyłali do innego pracownika, co w efekcie wyglądało tak , że chodziłam od pracownika do pracownika pytając o to samo. Zakupy zakończyłam beż masła. Obsługa przy dziale z wędlinami nieprzyjemna, powolna i niechętna do jakiegokolwiek kontaktu z klientem. Przy kasie pan, był miły, przywitał się i zaproponował torbę, ale niestety po każdym kliencie sprawdzał stan kasy, zgodność paragonów, a przy każdym otrzymanym banknocie, nawet o niskim nominale długo sprawdzał czy nie jest fałszywy.
Farmaceuta powitał mnie uśmiechem i słowami ,,dzień dobry''. Poprosiłam farmaceutę o jakiś syrop na kaszel. Aby lepiej dobrać produkt odpowiadający moim potrzebom pracownik zadał mi szereg pytań otwartych. Jakie są objawy? Jak długo się utrzymują i czy zmieniały się w czasie? Dla kogo syrop: dla dziecka czy dorosłego? Po zapoznaniu się z moimi potrzebami dobrał odpowiedni lek i poinformował mnie jak go stosować i w jakich dawkach. Farmaceuta pomimo młodego wieku sprawiał wrażenie osoby dobrze znającej się na swoim zawodzie i kompetentnej. Niestety otoczenie apteki wywołało na mnie niekorzystne wrażenie, ponieważ podłoga była brudna.
Dziękujemy za przesłanie opinii. Dokładamy starań, aby nasi farmaceuci byli najwyższej klasy profesjonalistami, których wyróżnia wiedza, kompetencje oraz podejście nastawione na pomoc pacjentom zgodnie z naszym mottem „Najważniejszy jest Pacjent”. Cieszy nas, że docenia Pani fachowość naszego personelu. Jesteśmy również wdzięczni za opinie dotyczącą wyglądu apteki. Pani uwagi zostaną przekazane personelowi apteki. Dzięki tym informacjom możemy szybko naprawiać drobne niedociągnięcia, aby spełniać wszystkie oczekiwania naszych Pacjentów.
Pierwsze wrażenie otoczenia...
Pierwsze wrażenie otoczenia sklepu było dobre : na jego powierzchni panował porządek, a produkty były ładnie wyeksponowane. Już na wejściu sprzedawczyni powitała mnie słowami ..Dzień dobry'' , ale nie podeszła do mnie. Na prośbę o pomoc przy dobraniu podkładu do twarzy konsultantka doprowadziła mnie do produktu i zaproponowała skorzystanie z testera. Potrafiła odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące kosmetyku i wytłumaczyła jak z niego korzystać. Pracownica sprawiała wrażenie osoby kompetentnej, zaangażowanej i gotowej do pomocy. Ilość kas była adekwatna do liczby klientów, więc nie stałam długo w kolejce. Ogólnie sklep sprawił na mnie dobre wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.