Przed wejściem do apteki, z powodu robót drogowych, jest brudno. Wnętrze apteki jest jednak czyste, podłoga jest bardzo często wycierana, przy kasach nie ma żadnych zbędnych rzeczy. Godziny otwarcia apteki są widoczne i czytelne z zewnątrz (są wypisane na drzwiach). Na szybach wiszą plakaty z aktualnymi promocjami. Nie jest ich zbyt dużo. Nie zasłaniają całej powierzchni szyby.Obsługa jest miła. Wita klientów zaraz po wejściu do apteki, zaprasza do podejścia do kasy. Panie słuchają dokładnie co klient mówi. Utrzymują kontakt wzrokowy z klientem. Dopytują o szczegóły, kiedy klient nie wypowie się dokładnie o jaki produkt/lek/suplement mu chodzi. Polecają tańsze odpowiedniki, dodatki wspomagające działanie danego produktu. Porównują ceny. Po ustaleniu produktów do zakupu, Panie przypominają o karcie „stałego klienta” jaka jest honorowana w tej aptece. Kiedy klient nie ma jeszcze takiej karty, oferują założenie jej, szczegółowo wyjaśniając plusy posiadania karty. Wszystkie panie pracujące w aptece zachowują się podobnie, są miłe, uśmiechnięte, spokojne, oferują pomoc klientom. Po zakupie obsługa dziękuje za wizytę i zaprasza klienta ponownie.Obsługa ma stroje służbowe. Wnętrze apteki jest zadbane, jasne, czyste, panuje porządek (nawet w kąciku dla dzieci –stolik, krzesełka, zabawki, kredki).
Przed wejściem do sklepu (dokładniej - na parkingu przed wejściem) były niedopałki papierosów oraz liście. Kosz na śmieci był pusty.Na sklepie jest czysto. W sklepie nie ma śmieci (naniesionego brudu z zewnątrz, pustych kartonów, folii, okruchów pieczywa, rozsypanych towarów sypkich -cukier, mąka). Można nabyć poszukiwany towar. Towar znajduje się na sklepie, nie ma pustych półek. Towar jest pogrupowany w odpowiednie działy oraz dobrze wyeksponowany, widoczny. Poszukując produktu intuicyjnie można trafić w odpowiednie miejsce. Układ sklepu jest podobny do układu innych sklepów tej firmy. Pracownicy sprawiają ogólne wrażenie zajętych sobą i swoja pracą. Klient jest dla nich niewidzialny, chyba, że sam zwróci się o pomoc do pracownika. Pracownik pomoże klientowi jedynie w momencie kiedy poprosi się go o pomoc. Obsługa sklepu wygląda na wiecznie zabieganą, zdenerwowaną i zapracowaną, przez co klient, nawet kiedy potrzebuje pomocy, nie zwraca się z prośbą do pracownika, żeby mu nie przeszkadzać, lub po prostu nie jest w stanie go zatrzymać. Wszyscy pracownicy mają odpowiedni strój służbowy oraz identyfikatory.Przy dużej ilości klientów w kolejkach, kolejne kasy są otwierane zbyt późno. Sama obsługa przez kasjerkę jest jednak sprawna i miła, jednak obok kasy leżały rzeczy pozostawione przez innych klientów.Oświetlenie sklepu nie jest za słabe ani zbyt rażące. Ceny są przystępne, porównywalne z cenami jakie oferują inne sklepy/firmy. Sklep posiada własną piekarnię. Przyjemny zapach świeżo upieczonego pieczywa oraz jego jakość, zachęca do odwiedzin i dokonania zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.