PIŁA ZOSTAŁA ODDANA DO NAPRAWY SERWISOWEJ W RAMACH GWARANCJI./PRZEZ SKLEP "NOMI"/GDZIE ZOSTAŁA KUPIONA W 2012 ROKU.NAPRAWA TRWAŁA OK 2CH TYGODNI ALE PO PRÓBIE JEJ URUCHOMIENIA JUŻ W DOMU OKAZAŁO SIĘ,ŻE WYMAGA PONOWNEJ NAPRAWY PONIEWAŻ W DALSZYM CIĄGU NIE DZIAŁA.CO PRAWDA TERAZ PEWNIE POPSUŁO SIĘ COŚ INNEGO ALE CZY SERWIS NIE POWINIEN SPRAWDZIĆ WSZYSTKIEGO?TERAZ KOLEJNE 2 TYGODNIE OCZEKIWANIA BY MOŻNA BYŁO KOSIĆ TRAWĘ A U NAS LATO PRZECIEŻ NIE TRWA CAŁY ROK.
Wykonywałam testy alergiczne w placówce Lux Medu.Badanie poszło szybko i sprawnie.Do gabinetu weszłam zgodnie z ustaloną wcześniej godziną.Służba Zdrowia w tej placówce przeczy złym opiniom na temat opieki medycznej w naszym kraju.
Po bezpodstawnym wstrzymaniu usług na telefonach firmowych/3 szt/i po interwencji telefonicznej pomimo zapewnień konsultanta nie odblokowano wszystkich usług i dopiero po kolejnej interwencji na infolinii przywrócono wszystkie aplikacje.Na bezpodstawne zablokowanie usług złożyłam reklamację ale dziś/19.06.2013/mija 9 dzień i nie ma żadnej informacji o jej wynikach.Pewnie zmienię operatora.
zgłoszono reklamacje obuwia,gdzie po 2 tygodniach użytkowania/trzy razy na nogach/odleciał obcas.specjalista d/s reklamacji orzekł naprawę obuwia z którą klient się nie zgodził żądając jak w reklamacji wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki.po uświadomieniu niezgodności działania sklepu z ustawą konsumencką towar wymieniono na nowy. od zgłoszenia reklamacji do jej ukończenia czyli finalnie do wymiany towaru na nowy minęło prawie dwa miesiące.
wyjaśnienie sprawy po ponagleniu przez klienta,długie oczekiwanie na załatwienie sprawy,personel po sprawdzeniu o co chodzi nie bardzo umiał wyjaśnić sprawę,podał termin załatwienia sprawy,który nie został dotrzymany.wypłata z konta nie była możliwa w placówce z uwagi na brak wzoru podpisu klienta w systemie złożonego przy zawieraniu umowy założenia konta standard.klienta odesłano po wypłatę do placówki poczty.
wyjaśnienie sprawy po ponagleniu przez klienta,długie oczekiwanie na załatwienie sprawy,personel po sprawdzeniu o co chodzi nie bardzo umiał wyjaśnić sprawę,podał termin załatwienia sprawy,który nie został dotrzymany.wypłata z konta nie była możliwa w placówce z uwagi na brak wzoru podpisu klienta w systemie złożonego przy zawieraniu umowy założenia konta standard.klienta odesłano po wypłatę do placówki poczty.
wyjaśnienie sprawy po ponagleniu przez klienta,długie oczekiwanie na załatwienie sprawy,personel po sprawdzeniu o co chodzi nie bardzo umiał wyjaśnić sprawę,podał termin załatwienia sprawy,który nie został dotrzymany.wypłata z konta nie była możliwa w placówce z uwagi na brak wzoru podpisu klienta w systemie złożonego przy zawieraniu umowy założenia konta standard.klienta odesłano po wypłatę do placówki poczty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.