Opinie użytkownika (7)

PIŁA ZOSTAŁA ODDANA...
PIŁA ZOSTAŁA ODDANA DO NAPRAWY SERWISOWEJ W RAMACH GWARANCJI./PRZEZ SKLEP "NOMI"/GDZIE ZOSTAŁA KUPIONA W 2012 ROKU.NAPRAWA TRWAŁA OK 2CH TYGODNI ALE PO PRÓBIE JEJ URUCHOMIENIA JUŻ W DOMU OKAZAŁO SIĘ,ŻE WYMAGA PONOWNEJ NAPRAWY PONIEWAŻ W DALSZYM CIĄGU NIE DZIAŁA.CO PRAWDA TERAZ PEWNIE POPSUŁO SIĘ COŚ INNEGO ALE CZY SERWIS NIE POWINIEN SPRAWDZIĆ WSZYSTKIEGO?TERAZ KOLEJNE 2 TYGODNIE OCZEKIWANIA BY MOŻNA BYŁO KOSIĆ TRAWĘ A U NAS LATO PRZECIEŻ NIE TRWA CAŁY ROK.

Katarzyna_3869

20.06.2013

NAC serwis firmowy

Placówka

Piotrków Trybunalski, SIKORSKIEGO 13/17

Nie zgadzam się (0)
Wykonywałam testy alergiczne...
Wykonywałam testy alergiczne w placówce Lux Medu.Badanie poszło szybko i sprawnie.Do gabinetu weszłam zgodnie z ustaloną wcześniej godziną.Służba Zdrowia w tej placówce przeczy złym opiniom na temat opieki medycznej w naszym kraju.

Katarzyna_3869

20.06.2013

LUX MED

Placówka

Warszawa, Domaniewska 34

Nie zgadzam się (0)
Po bezpodstawnym wstrzymaniu...
Po bezpodstawnym wstrzymaniu usług na telefonach firmowych/3 szt/i po interwencji telefonicznej pomimo zapewnień konsultanta nie odblokowano wszystkich usług i dopiero po kolejnej interwencji na infolinii przywrócono wszystkie aplikacje.Na bezpodstawne zablokowanie usług złożyłam reklamację ale dziś/19.06.2013/mija 9 dzień i nie ma żadnej informacji o jej wynikach.Pewnie zmienię operatora.

Katarzyna_3869

20.06.2013

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
zgłoszono reklamacje obuwia,gdzie...
zgłoszono reklamacje obuwia,gdzie po 2 tygodniach użytkowania/trzy razy na nogach/odleciał obcas.specjalista d/s reklamacji orzekł naprawę obuwia z którą klient się nie zgodził żądając jak w reklamacji wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki.po uświadomieniu niezgodności działania sklepu z ustawą konsumencką towar wymieniono na nowy. od zgłoszenia reklamacji do jej ukończenia czyli finalnie do wymiany towaru na nowy minęło prawie dwa miesiące.

Katarzyna_3869

31.01.2013

Altero

Placówka

Piotrków Trybunalski, Słowackiego 123

Nie zgadzam się (1)
wyjaśnienie sprawy po...
wyjaśnienie sprawy po ponagleniu przez klienta,długie oczekiwanie na załatwienie sprawy,personel po sprawdzeniu o co chodzi nie bardzo umiał wyjaśnić sprawę,podał termin załatwienia sprawy,który nie został dotrzymany.wypłata z konta nie była możliwa w placówce z uwagi na brak wzoru podpisu klienta w systemie złożonego przy zawieraniu umowy założenia konta standard.klienta odesłano po wypłatę do placówki poczty.

Katarzyna_3869

31.01.2013

Bank Pocztowy

Placówka

Piotrków Trybunalski, słowackiego 35

Nie zgadzam się (0)
wyjaśnienie sprawy po...
wyjaśnienie sprawy po ponagleniu przez klienta,długie oczekiwanie na załatwienie sprawy,personel po sprawdzeniu o co chodzi nie bardzo umiał wyjaśnić sprawę,podał termin załatwienia sprawy,który nie został dotrzymany.wypłata z konta nie była możliwa w placówce z uwagi na brak wzoru podpisu klienta w systemie złożonego przy zawieraniu umowy założenia konta standard.klienta odesłano po wypłatę do placówki poczty.

Katarzyna_3869

31.01.2013

Bank Pocztowy

Placówka

Piotrków Trybunalski, słowackiego 35

Nie zgadzam się (0)
wyjaśnienie sprawy po...
wyjaśnienie sprawy po ponagleniu przez klienta,długie oczekiwanie na załatwienie sprawy,personel po sprawdzeniu o co chodzi nie bardzo umiał wyjaśnić sprawę,podał termin załatwienia sprawy,który nie został dotrzymany.wypłata z konta nie była możliwa w placówce z uwagi na brak wzoru podpisu klienta w systemie złożonego przy zawieraniu umowy założenia konta standard.klienta odesłano po wypłatę do placówki poczty.

Katarzyna_3869

31.01.2013

Bank Pocztowy

Placówka

Piotrków Trybunalski, słowackiego 35

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi