Zdarzenie miało miejsce przy sprzedaży biletu w kasie. Pracownik powitał mnie gromkim dzień dobry, był uśmiechnięty i zadowolony. Spytał w czym może pomóc, miałam voucher na seans z zaproszeniem, niestety pracownik nie miał przy sobie listy. Zadzwonił do biura i przez ok 10 min przepraszał mnie za zaistniała sytuacje (za to ocena w dół) Za mną zaczęła się już gromadzić kolejka, która nie została skierowana do innej kasy, a ja po 15 min dopiero zostałam poproszona o zwolnienie kasy i poczekanie z boku na kierownika. Lista dostarczona została po 20 min i otrzymałam pozwolenie na wejście. Pracownik jeszcze raz przeprosił i zaczął obsługę następnego klienta. Jego zachowanie było właściwe i kompetentne, był uprzejmy. Czas obsługi był trochę za długi. Wygląd i porządek na stanowisku nie budziły zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.