Opinie użytkownika (2)

Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, choć w ten specyficzny sposób, że czułam się osaczona i nie potrafiłam odmówić niesatysfakcjonującym warunkom umowy. Przydzielono mnie na kurs B2+, podczas gdy w innej szkole uczęszczam na poziom C1 i dobrze sobie radzę. Jeden poziom kursu trwa rok, a poziomów jest dwa razy więcej niż w innych szkołach, ze względu na wyróżnienie poziomów "+". Tylko niektóre grupy mają zajęcia z native speakerem. Umowa pisemna jest łatwa do rozwiązania do momentu 'po pierwszych zajęciach', później potrącane są jakieś koszty.

Katarzyna_3639

28.10.2012

British Centre

Placówka

Łódź, Pomorska 140

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu jest...
Obsługa sklepu jest bardzo miła, ma profesjonalne podejście do klienta. Pracownice dobrze orientują się w posiadanym asortymencie, udzielają fachowych porad i są cierpliwe w stosunku do wybrednego klienta. Każdy klient, bez względu na wiek, czy wygląd(jakość noszonej odzieży) jest traktowany jednakowo. Szeroka rozmiarówka jest wielką zaletą firmy. Dość wysokie ceny mają swe odwzorowanie w jakości sprzedawanego przez Ryłko obuwia.

Katarzyna_3639

28.10.2012

RYŁKO

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi