Kolejki, kolejki i jeszcze raz kolejki. Na półkach mnóstwo promocji, które przy kasie okazują się nieaktualne. W sytuacji, gdy zakupiony towar okazuje się nie objęty promocją, która wisi na półce przy tym produkcie trzeba odczekać swoje przy stanowisku w którym można zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy kolejne 5 do 10 minut. Na obsługę czeka się ponad 15 minut, bo w godzinach wzmożonego ruchu otwarte są tylko 2 kasy.
Obsługa klienta bardzo miła i profesjonalna. Tydzień temu zakupiłam buty, które po tygodniu eksploatacji niestety się rozkleiły. Reklamacja została przyjęta ekspedientka przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację. Za tydzień mam otrzymać stateczną odpowiedź która ma być w postaci zwrotu pieniędzy, albo naprawionych butów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.