W dniu dzisiejszym robiłam zakupy w sklepie Inter Marche w Pile, przy ul. Wyspiańslkiego 33/35 i muszę przyznać, że asortyment i ceny w tym sklepie są zadawalające, obsługa miła ale często niezadowolona z warunków pracy, każdego dnia kiedy robię tu zakupy słyszę głosy niezadowolenia z pracy, pracodawcy i ich traktowania, przy tym jak naprawdę dobrze obsługują klientów.
W dniu wczorajszym odwiedziłam placówkę banku w Pile i niestety stwierdzam, że poziom obsługi klienta w pilskim oddziale znacznie obniżył się, pracownice banku nie spieszyły się z obsługą klientów, którzy musieli oczekiwać w kolejce, pomimo tego iż pracownice zajęte były tylko rozmową między sobą. Jest to prawdopodobnie związane z likwidacją pilskiego oddziału.
Dziękujemy za Pani uwagi na temat pracy naszego oddziału w Pile, przy Al. Piastów 15. Opinie naszych Klientów są bardzo ważne, ponieważ to dzięki nim możemy stale się rozwijać i podnosić jakość świadczonych usług. Zapewniamy, że jest dla nas rzeczą niezmiernie ważną, aby nasi Klienci byli obsługiwani profesjonalnie. Otrzymane od Pani informacje zostały przekazane do osób odpowiedzialnych za pracę naszego personelu. Mamy nadzieję, że nasza przyszła współpraca będzie przebiegać zgodnie z Pani oczekiwaniami. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Komunikacji Elektronicznej z Klientem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.