Byliśmy razem z mężem wczoraj w tym salonie w celu zakupu komputera. Pracownik przywitał nas miło i po krótkiej rozmowie zaczął pokazywać sprzęt. Widać było że zna się na rzeczy, był konkretny i doskonale trafił w nasz gust. Wytłumaczył co trzeba po kolei robić a w razie kłopotów dał nam wizytówkę.
Jest to jeden z najchętniej odwiedzanych przeze mnie marketów odzieżowych. W sklepie panuje ład i porządek, ubrania na wieszakach równiutko poukładane. Personel zawsze pomocny, doradzi, pomoże poszukać. Panie są zawsze uśmiechnięte i czuć tam przyjazną atmosferę. Aż nie chce się stamtąd wychodzić. Tak powinna wyglądać obsługa.
Moja obserwacja dotyczy infolinii platformy n. Po 30 minutach oczekiwania na połączenie usłyszałam znudzony głos kobiety, która w odpowiedzi na moje pytanie kazała mi dokładnie przeczytać fakturę. Rozmowa była krótka i nieprzyjemna. Kobieta odzywała się opryskliwie, miałam wrażenie, jakby robiła mi łaskę że ze mną rozmawia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.