firma nie dba o klientów, nie odblokowują na czas połączeń mimo wpłat, a konsultanci nie odpisują na wiadomości które się wysyła na ich stronie , albo odpisują nie prawdę. Zawiodłam się na firmie i mam zamiar przenieść numer. Oczywiście w ramach rekompensaty za ich błąd nie zaproponowali mi innej oferty , ze względu na to , że kończy mi się umowa. A wręcz dowiedziałam się w sklepie stacjonarnym, że nie opłaca się przedłużać umowy ale zostać nowym klientem. Bez sensu. Powinni dbać o to co mają.
Przyzwyczajona jestem do tego , że w CCC trzeba samemu sobie szukać butów. W porządku. Ale stojąc przy kasie spotkała mnie sytuacja do której nie jestem w stanie się przyzwyczaić. Płaciłam za buty 99,99 zł, do tego poprosiłam Panią -prawdopodobnie kierownik, bo była w koszuli, a nie bluzce jak reszta personelu- o szczoteczkę do czyszczenia zamszu za 8.99. Dałam Pani 200 zł. Pani spojrzała na mnie i z wymowną miną powiedziała, że nie ma wydać. Okej, to nie mój problem mówie do Pani- proszę wyjść ze sklepu i rozmienić. Moim obowiązkiem jest zapłacić a Pani wydać i spakować towar.Nie jest Pani sama na sklepie. Na co Pani za lady się pyta czy muszę brać AKURAT dziś tą szczotkę do zamszu bo dziś ciężko na galerii z drobnymi?!?!? JA NIC NIE MUSZĘ U PANI W TYM CCC KUPIĆ i nawet Pani nie spróbowała rozmienić - z szyderczym śmiechem niestety poprosiłam o skasowanie mnie o buty. Podziękowałam i powiedziałam, że nigdy nie wróce do tego sklepu.. bo przecież Pani i tak nie zależy. Osobiście pracuje w handlu i mnie za takie taksty do klientów wywalili by z pracy. Dramat
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.