jakość obsługi oceniłam na +2, ponieważ zagadnięta przeze mnie ekspedientka odpowiedziała na moje pytanie bardzo ogólnie i zdawkowo, nie udzielając konkretnej porady. Natomiast już przy kasie pomimo niemałej o tej porze kolejki, trzeba było czekać, by zjawiła się druga kasjerka, przez co kolejka stała się jeszcze większa i wszyscy musieli dłużej czekać na obsługę.
przyznałam ocenę +4 ponieważ obsługa była miła,uśmiechnięta i sympatyczna. Pani była rzetelnie przygotowana i posiadała sporą wiedzę na temat oferty banku. Zadawałam sporo pytań, przy czym Pani tylko na jedno nie znała odpowiedzi, dlatego nie dałam 5. Jednak udzielane odpowiedzi były dokładne i wyczerpujące.
Witam serdecznie. Na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług.
Każdego dnia przykładamy wszelkich starań aby wiedza i kompetencje naszych doradców spełniały wymagania Klientów. Na bieżąco szkolimy pracowników oraz pilnujemy by jakość świadczonych przez nich usług stale rosła.
Proszę pamiętać, że do dyspozycji naszych Klientów są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod numerami telefonów: 801 300 800 lub 426 300 800) oraz mChacie przez 24 godziny na dobę. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty.
Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory.
Pozdrawiam, Agata Dobek, mBank.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.