Duży wybór produktów, które są trudno dostępne w innych miejscach w Opolu. Większość cen jest o 10% wyższa niż gdzie indziej. Obsługa miła, krótka kolejka do kasy. Czas obsługi na stoisku wędliniarskim pozostawia wiele do życzenia, podobnie jak organizacja stoiska z pieczywem (trzeba prosić kogoś w kolejce, by się posunął, aby wziąć produkty, które nie wymagają obsługi ekspedientki).
Obsługująca mnie ekspedientka była bardzo dobrze zorientowana w rodzajach perfum i zapachach. Odczułam, że stara mi się pomóc. Starannie zbadała moje potrzeby. Nie była przy tym nachalna, co często można odczuć w drogeriach. Jedyna drobnostka nieco psująca wrażenie - pani nie umiała dobrze czytać po francusku, zniekształcała nazwy perfum. Oferta perfum była bogata, choć nie mogłam sprawdzić jednego z zapachów Hermesa - brakowało testera. Pani odesłała mnie do drugiej z ich perfumerii.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.