Sklep RTV EURO AGD odwiedzałam już kilka razy, tym razem postanowiłam kupić nowe żelazko.Kiedy weszłam w sklepie oprócz mnie zauważyłam czworo innych klientów, bez problemu odnalazłam wystawę gdzie stały żelazka. Po wybraniu odpowiadającego mi żelazka w niewysokiej cenie chciałam poprosić pana obsługującego w sklepie o podanie mi tego żelazka jednak nie mogłam go znaleźć.Okazało się,że w tym czasie udzielał informacji innemu klientowi.Zauważyłam innego pana z obsługi sklepu a podchodząc do niego usłyszałam, iż jest już zajęty.Po ok 10 min, po skończonej rozmowie wrócił do mnie pan z obsługi i zaoferował pomoc.Kiedy zdecydowałam się kupić już wybrane przeze mnie żelazko pan udał się do magazynu, gdzie zniknął na 10 min, po czym wrócił mówiąc, iż jest to ostatnie żelazko tego typu i mogę zdecydować się na zakup tego z ekspozycji-zdecydowałam się. Wówczas pan znowu zniknął na kolejne 10 min- kiedy wrócił oznajmił mi,że nie mógł znaleźć odpowiedniego pudełka na to żelazko,jest mu przykro i zaproponował inne. Podziękowałam zatem i zrezygnowałam zatem z zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.