Uważam, że wyżej wymieniona firma zasługuje na pozytywną opinię. Posiada szeroki asortyment sprzętu RTV i AGD. Bardzo często dokonuję tam zakupów zarówno w formie gotówkowej jak i w systemie ratalnym. Obsługa jest miła, szybka i kompetentna "wychodząca" z inicjatywą do klienta zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż towaru jak i o ewentualnych jego reklamacjach.
Sieć sklepów "Netto" oferuje szeroki asortyment produktów, mimo to bywam tam rzadko. Głównym powodem mojego niezadowolenia jest zła obsługa klienta przez pracowników. Z regóły czynna jest tylko jedna kasa, brakuje cen towarów na regałach, podczas dostawy towaru na sklepie panuje zamieszanie. Brakuje ochrony.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.