Opinie użytkownika (5)

Tak sobie. Kontakt...
Tak sobie. Kontakt telefoniczny z agentem -mało elastyczne godziny zaproponowane przez agenta.Kontakt przez biuro-rewelacja,szybko i sprawnie Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_2902

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Katarzyna_2902

04.07.2017

Wezyr

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_2902

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Katarzyna_2902

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_2902

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi