W salonie Empiku zawsze jest czysto, a to już duży plus. Jednakże wiedza personelu, fatalna! Byłam zainteresowana biletem na koncert Patricka Wolfa, zapytałam więc Panią (która rozmawiała z kimś w drzwiach zaplecza i podeszła do kasy po ok. 3 minutach), czy są jeszcze bilety na koncert tego wokalisty. W odpowiedzi usłyszałam pytanie: "a jak to się pisze?". Pani szukała informacji w komputerze dosyć długo, ale w końcu udzieliła mi odpowiedzi. Stan wiedzy tej Pani pozostawiał wiele do życzenia. Do tej pory robiłam zakupy w Katowickim Empiku i obsługa była bez zastrzeżeń, jednakże w tym salonie (Jastrzębie Zdrój), powinna się trochę doszkolić z zakresu kultury i rozrywki, a może nawet i kurs języka angielskiego by się przydał...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.