Udalam sie do sklepu celem zakupu routera. W zwiazku z tym, iz nie jest to dziedzina na której sie znam postanowilam poprosic kolege o pomoc w doradztwie. Gdy jednak weszlismy do opisywanego sklepu okazalo sie iz ta pomoc nie byla az tak konieczna. Mimo ze obslugujacy Pan mial na wizytówce "ucze sie" byl bardzo kompetentny - odpowiadal na wszystkie pytania w sposob bardzo przejrzysty i prosty jak dla laika jakim jestem. W sumie okazalo sie iz kupilam produkt lepszy niz poczatkowo polecal mi kolega.
Sytuacja miała miejsce w czasie nocy zakupów. Było bardzo dużo klientów. Przymierzyłam dwie spódniczki, które mi sie bardzo spodobały, jednak postanowiłam obejrzeć jeszcze inne ubrania, gdyż w tym obniżono znacznie ceny na cały asortyment. W zwiazku z tym iz w sklepie bylo bardzo gorac, a pora zimowa bylam zmuszona zdjac plaszcz. Noszenie plaszcza jak i wybranych spodniczek bylo bardzo uciazliwe. Postanowilam zostawic spodniczki juz w kasie i swobodnie rozejrzec sie za czyms jeszcze. jakiez bylo moje zdumienie gdy okazalo sie, iz obsluga nie upilnowala w kasie spodniczek i ktos odwiesil moje spodniczki. Poza tym obsluganie wykazala jakiejkolwiek skrychy i nawet nie uslyszalam slowa przepraszam. Bylo mi bardzo przykro gdyz jest to jedna z moich ulubionych sieci odziezowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.