Opinie użytkownika (2)

Odwiedzając przed świętami...
Odwiedzając przed świętami Bożego Narodzenia sklep z obuwiem CCC napotkałam wilele korzystnych obniżek cenowych.W sklepach tych jest wyraziscie i przestrzennie wyeksponowany towar.Panuje raczej samoobsluga.Panie ekspedientki pomagają i podchodzą do klienta tylko na prośbę.Wielokrotnie sama szukam sobie odpowiedniego rozmiaru,zanim znajdę w "zasiegu ręki"ekspedientke,która mi pomoże. Asortyment towaru rożnorodny..Choć jestem zwolenniczką wyrafinowanego,niepowtarzalnego obuwia na wysokim obcasie czasem mało takich modeli spotykam.jeśli chodzi o galanterię przypadlo mi do gustu parę torebek,lecz cena jest zbyt wysoka. Chcę nawiązac do sedna sprawy związanego z moimi zakupami:Z owej świąteczne przeceny wybralam kozaki damskie przecenione z 135zł na 80zl,fason ciekawy na wysokiej szpilce.Wzięlam 1 but prawy ,podeszlam do kasy aby ekspedientka poszukala lewy but i zapakowala..Gdy wrocilam do domu(a mam 40km od najbliższego CCC)rozczarowałam sie ogromnie:Otóż w pudełku byly 2 RÓŻNE BUTY!!.Rożnice niewielka aczkolwiek jest.Bo 1 mial sprzączke o góry cholewki a drugi u dolu.. Jak widać niekompetencja i nieuwaga sprzedawczyni pozwolily da dokonanie się takiego błędu!!! Obsluga moglyby bardziej poświęcać uwagę zainteresowanym klientowm z wlasnej inicjatywy,pomagac w poszukiwaniach rozmiaru,fasonu,porady.No i oczywiscie niedopuszczalne jest wypuścic klienta ze sklepu nie upewniając sie wczesniej jaki towar i rozmiar sie pakuje w pudlo?;

Katarzyna_1908

11.04.2010

CCC

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Z firmą PZU...
Z firmą PZU poraz pierwszy zetknęlam sie,kiedy to musialam ubezpieczyc swoj nowy samochód.Muszę zaznaczyć jednak,że ich klientką byłam tylko przez 2 lata,ponieważ sytuacja finansowa zmusila mnie na przeniesienie sie do innej tańszej firmy.A jak wiadomo jakieś 12 lat temu była ona liderem wśród ubezpuieczycieli.Jak również miala jak najlepsze zdanie wśod klientów i ma zapewne do dziś.. Mialam rownież okazję przekonac sie osobiscie o jakośći jej uslug,podczas gdy aż dwa razy uleglam szkodzie komunikacyjnej.I to własnie PZU sprawcy zajęlo się moją sprawą.Na oględziny rzeczoznawcy nie czekalam zbyt dlugo(4 dni). Rzetelnie i szybko dokonano oszacowania szkody.Następnie przyslano mi pismo potwierdzajace wysokosc odszkodowania. Znam wiele drugorzędnych firm ,tanszych,ale bardzo mocno broniących się od wypłaty poszkodowanym odszkodowań..A PZU podjęło niemalżę natychmiastowe dzialania.Z powodzeniem można powiedziec ,iż PZU jest solidna firmą,pomocną w przypadku szkód.Jedynym MINUSEM ,ktorego można sie uczepic są nadal zbyt wygorowane ceny OC pojazdow czy budynkow. Myślę,żę gdyby cennik byl bardziej przystępny dla większośći ludzi,firma zyskałaby większą rzeszę zadowolonych klientow.

Katarzyna_1908

11.04.2010

PZU

Placówka

Sieradz, Aleja Pokoju

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi