Jakiś koszmar. Firma kurierska geis ma moją przesyłkę od 8.05, dziś paczka miała być dostarczona. Okazało się, że z powodu 1 błędnej cyferki w kodzie pocztowym dostawy nie będzie. Przez 2 dni nikt z firmy nie pofatygował się żeby zweryfikować co i jak. Pani na infolinii dosyć bezczelna i wygadana oznajmiła, że dostawy dziś nie będzie. XXI wiek i 0 kontaktu z klientem celem załatwienia sprawy, o podejściu pro klienckim można zapomnieć a człowiek jak debil siedzi w domu i czeka na dostawę. Z firmą kurierską nie można nic załatwić wszystko trzeba ogarniać przez sklep meblowy , w którym zrobiło się zakup. Omijać z daleka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.