Opinie użytkownika (1)

Wnętrze sklepu czyste...
Wnętrze sklepu czyste i uporządkowane. Produkty ułożone frontem do klienta, bez jakichkolwiek ubytków na półkach. Pracownice ubrane w czyste i uprasowane stroje firmowe, wszystkie posiadały widoczne identyfikatory. Po wejściu zapytano mnie o to, w czym można mi pomóc, po czym na moją prośbę dano jeszcze chwilę na zastanowienie się. Po około 5 minutach pracownica podszedł do mnie, ponownie proponując pomoc. Po wstępnej analizie potrzeb zarekomendowano najlepszy produkt, pozwolona go wypróbować, jak również zaproponowano alternatywne rozwiązania. Pracownica również starała się wzbudzić we mnie zainteresowanie innymi produktami marki, którą ostatecznie wybrałam. Po podjęciu decyzji, przy kasie spotkała mnie również miła niespodzianka w postaci próbek. Osoba, która mnie obsługiwała zapytała mnie również o posiadanie karty lojalnościowej i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu, co z pewnością uczynię, biorąc pod uwagę jakość i fachowość obsługi.

Kasiul

15.04.2011

Sephora

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi