Wnętrze sklepu czyste i uporządkowane. Produkty ułożone frontem do klienta, bez jakichkolwiek ubytków na półkach. Pracownice ubrane w czyste i uprasowane stroje firmowe, wszystkie posiadały widoczne identyfikatory. Po wejściu zapytano mnie o to, w czym można mi pomóc, po czym na moją prośbę dano jeszcze chwilę na zastanowienie się. Po około 5 minutach pracownica podszedł do mnie, ponownie proponując pomoc. Po wstępnej analizie potrzeb zarekomendowano najlepszy produkt, pozwolona go wypróbować, jak również zaproponowano alternatywne rozwiązania. Pracownica również starała się wzbudzić we mnie zainteresowanie innymi produktami marki, którą ostatecznie wybrałam. Po podjęciu decyzji, przy kasie spotkała mnie również miła niespodzianka w postaci próbek. Osoba, która mnie obsługiwała zapytała mnie również o posiadanie karty lojalnościowej i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu, co z pewnością uczynię, biorąc pod uwagę jakość i fachowość obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.