Opinie użytkownika (3)

Jest światełko w...
Jest światełko w tunelu, cenię sobie że Vectra reaguje na skargi i stara się rekompensować straty. Mam nadzieję że będą też ulepszać procedury. Brawo za reakcję na moje zażalenia!

Kasia_C

31.07.2024

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
31.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Kolejny (Opinia edytowana...
Kolejny (Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożadaną frazę) usługowy dowieziony przez Vectrę na przestrzeni kilku tygodni. Kolejne stresy zaoferowane przez tą firmę. Od soboty nie działa modem, wizyta technika umówiona na wtorek. Czekam jak na zbawienie, ponieważ pracuję z domu a internet to narzędzie mojej pracy. Dostaje wiadomość że technik był i nie zastał mnie w domu!!! Kłamstwo! Domofon działa, zero kontaktu telefonicznego od technika! Następna wizyta w czwartek… mdli mnie ze stresu a zrobić nic się nie da, na infolinii nie można porozmawiać z przełożonym miłej pani która w żaden sposób nie próbuje nawet pomóc tylko może umówić następną wizytę technika. Naprawdę czekam momentu uwolnienia się od usług Vectry.

Kasia_C

23.07.2024

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
23.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Produkt jest ok...
Produkt jest ok ale obsługa klienta niekompetentna i stresogenna. Nie mogę się doczekać rozstania z firmą i wszystkim odradzam korzystania. Podziwiam ludzi którzy rozpisują szczegóły swoich problemów, ja na to nie mam pary ale historia jest i jeśli się nie rozwiąże w najbliższych dniach to będzie zaangażowany prawnik.

Kasia_C

04.07.2024

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi