Gdy weszłam do salonu obsługa grzecznie mnie przywitała. Panie ekspedientki rozkładały towary na półkach, a ja czułam się swobodnie. W trakcie zakupów okazało się, że nie mogę znaleźć interesującego mnie działu. Pani z obsługi skierowała mnie w odpowiednie miejsce, gdzie dokonałam wyboru pierwszej książki. Kolejna interesująca mnie pozycja okazała się niedostępna. Zaproponowano mi jej zamówienie co wiązało się z czterodniowym oczekiwaniem na dostawę. Nie byłam do końca przekonana do tego pomysłu, gdyż zbliżają się dni wolne, co wiąże się z moim wyjazdem z miasta. Po krótkiej namowie zdecydowałam się na zamówienie ksiązki. Następnie udałam się do kasy. Pani kasjerka, sprawnie posługiwała się komputerem, więc na dokonanie transakcji nie musiałam czekać dłużej niż 4 minuty. W trakcie wystawiania mojego rachunku, zaproponowano mi, w ramach promocji, zakup jednej z kilku książek. Jedna z nich przykuła moją uwagę i najprawdopodobniej zdecydowałabym się na jej zakup, gdyby nie fakt iż mój rachunek został już wystawiony. Moje książki zapakowano, a mnie uprzejmie pożegnano.
Oceniłam jakość obsługi na 4, gdyż Panie w sklepie były uprzejme oraz wykazywały chęć udzielania pomocy. Nie mogę jednak powiedzieć, iż jestem do końca zadowolona z zakupów. Gdyby obsługa rozpoznała moje potrzeby zakupowe oraz umiała umiejętnie doradzić co do wyboru książek, byłabym gotowa zostawić tam znacznie więcej pieniędzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.