Opinie użytkownika (3)

Wzięłam udział w...
Wzięłam udział w obserwacji nowego sklepu spożywczego, powstałego na terenie Zielonki. 3 wrzesień był dniem otwarcia. Wejście do sklepu gustownie otoczono balonami (nadano miły charakter otwarcia bez przesadnej pompy, nieadekwatnej do sytuacji). Przed sklepem znajdował się młody i miły pracownik oferujący w ramach promocji kawę. Było to o tyle zaskakujące, iż jego miłe i grzeczne zaproszenia spotykały się z gburowatymi odpowiedziami "nie", a mimo to nadal uśmiechał się i nie zrażał. Za to sklep zasłużył na plus. Drugi powód pozytywnej oceny to miły ochroniarz, który nie ograniczył swojej pracy jedynie do pilnowania porządku, ale również zapraszał klientów z końca kolejek do otwartych kas. Pierwszy raz się z tym spotkałam i nie ukrywam - zostałam mile zaskoczona. Ocenę obniżył fakt, iż na kasach znajdowały się osoby, które sprawiały wrażenia zupełnie "zielonych", jak gdyby nie przeszły odpowiedniego szkolenia. Dodam, że kasjerki obsługiwały dotykowe panele LCD i widać było, że sprawia im to trudność. Wszystko szło bardzo powoli. Drugi minus to fakt, że obsługa sklepu (sprzątająca) zaspała. W dniu otwarcia nie powinno być takich "wpadek", jak rozbity na podłodze słoik z musztardą, dodatkowo rozdeptywany przez klientów nie patrzących pod nogi. Kolejny minus to mały parking, który nie pozwala wszystkim klientom zostawić auta. W efekcie droga przylegająca do sklepu jest notorycznie zastawiona i nieprzejezdna. W ogólnym rozrachunku należy się ocena negatywna (ale niska z uwagi na istniejące pozytywy).

Karolina_93

04.09.2008

Simply City

Placówka

Zielonka, Wyszyńskiego 7 , blok 21

Nie zgadzam się (24)
W placówce panuje...
W placówce panuje niezwykły porządek i ład. Obsługa kont bardzo kompetentna i szybka - nie trzeba było długo czekać w kolejce. Klient, który musiał poczekać, został poczęstowany kawą (dodam, że pachnącą bardzo zachęcająco). Starsza pani (klientka), w wieku emerytalnym, poprosiła o pomoc w skorzystaniu z bankomatu i natychmiast jeden z pracowników udał się z klientką do pobliskiego bankomatu (poza placówką). Jedyny minus tej placówki to brak takiego ustawienia krzeseł i stanowisk, które umożliwiłoby poczucie prywatności (zbyt blisko siebie i brak oddzieleń).

Karolina_93

04.09.2008

Credit Agricole

Placówka

Wołomin, Wileńska 41

Nie zgadzam się (20)
Kasjerki/kasjerzy witają każdego...
Kasjerki/kasjerzy witają każdego klienta sztucznym i mechanicznie wypowiadanym "Dzień dobry", a żegnają równie wyklepanym zdaniem "Orzeszki polecam". Firma POLO prawdopodobnie przeszkoliła pracowników, aby do każdego klienta zwracano się indywidualnie i na koniec polecano produkt dnia/tygodnia, ale sposób wypowiedzi pracowników jest nieodpowiedni. Każde ich zdanie jest sztuczne, przez co nie budzi sympatii, wręcz przeciwnie - zniechęca i wywołuje podobną reakcję - sztuczne "Do widzenia!". Po kilku wizytach w takim sklepie zaczyna być to nawet irytujące, szczególnie kiedy stoi się w kolejce i co chwilę słyszy "Dzień dobry! Orzeszki polecam! Dzień dobry! Orzeszki polecam!".

Karolina_93

04.09.2008

POLOmarket

Placówka

Toruń, Konstytucji 3-go Maja 10

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi