Na początku otwarta jedna kasa, ale jak zrobiła się kolejka otwarto drugą która rozładowała tłok. Uprzejma kasjerka, dobra cena produktów, czysty sklep, towar na półkach odpowiednio poukładany. Brak na hali sklepowej osoby którą można by zapytać o asortyment. Szkoda, że nie ma koszyków "do ręki" oprócz wózków.
Generalnie dobra restauracja, natomiast o kartę menu musiałam dopomnieć się sama, na posiłek czekałam ponad pół godziny (myślę, że jest to poniżej standardu). Miła obsługa, ale na koniec powstał problem z podziałem rachunku, czego niestety nie udało się rozwiązać i musiałam ze znajomymi rozliczyć się po lunchu.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Przykro, że wizyta w naszej restauracji nie do końca spełniła Pani oczekiwania. Pragniemy wyjaśnić, że celem działania naszych restauracji jest zachowanie wysokich standardów Obsługi Gościa. Jednocześnie zapewniamy, że szanując czas naszych Gości wymagamy by kelnerzy przestrzegali standardów dotyczących czasu obsługi Gościa. Na podstawie Pani opinii zwrócimy uwagę na poruszone kwestie celem wyeliminowania podobnych zdarzeń. Serdecznie zapraszamy do restauracji Sphinx. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.