Opinie użytkownika (2)

Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty był zakup odtwarzacza MP3. Sklep umiejscowiony jest na terenie Campusu Wyższej Szkoły Biznesu przez co jego lokalizacja jest utrudniona i mało czytelna. Słaba lokalizacja jest natomiast rekompensowana dużym i wygodnym parkingiem. Po wejściu do sklepu zaczęłam szukać działu z odtwarzaczami. Ponieważ sklep nie jest jasno i czytelnie oznakowany , a moje poszukiwania zaczęły przedłużać się w czasie poprosiłam o pomoc obsługę. Pracownik sklepu - pan w wieku około 30 lat , charakteryzującym się schludnym wyglądem, mile i grzecznie wskazał mi dział z odtwarzaczami. Po dotarciu do odpowiedniego stanowiska zauważyłam, iż towary nie są najlepiej wyeksponowane, gdyż nie mogłam dostrzec opisów produktów. Wybór odtwarzaczy nie był duży. Po chwili podszedł do mnie sprzedawca z ofertą pomocy. Moim zdaniem fachowo i profesjonalnie przedstawił mi oferowane produkty. Szczegółowo opisał każdy produkt, jego dane techniczne oraz wskazał zalety i wady. Po krótkim czasie zdecydowałam się na zakup przedstawianego mi odtwarzacza. Wizytę w sklepie oceniam bardzo pozytywnie, głownie ze względu na profesjonalną, miłą i sympatyczną obsługę. Rekompensuje ona niewielki asortyment oraz słabą aranżację i niezachwycający wygląd sklepu.

Karolina_390

27.08.2009

Mix electronics

Placówka

Nowy Sącz, Zielona 27

Nie zgadzam się (20)
12.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Karolino. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Zapraszamy ponownie!
Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty w tym sklepie było kupno odkurzacza. Problemy zaczęły się już w momencie przekroczenia progu hali sklepowej. Wtedy Pan ochroniarz stwierdził, iż nie może mnie wpuścić ze względu na moją siatkę z ubraniami zakupionymi w sklepie odzieżowym. Pertraktacje z Panem ochroniarzem nic nie dały więc pokornie musiałam zanieść siatkę do schowka. W tym momencie pojawił się następny problem, do schowka trzeba było wrzucić 1 zł w ramach kaucji za kluczyk. Po nerwowych poszukiwaniach złotówki w portfelu wylądowałam w kolejce do biura obsługi klienta w celu rozmienienia pieniędzy. W niecałe 5 minut miła pani z biura obsługi rozmieniła mi 10 zł i tak upragnioną złotówkę mogłam wrzucić do schowka. Kiedy w końcu udało mi się wejść na teren sklepu zaczęłam poszukiwania działu z AGD. Towary w tym sklepie są poukładane tematycznie i działami więc większych problemów ze znalezieniem stoiska z odkurzaczami nie miałam. W trakcie poszukiwania odpowiedniego odkurzacza zwróciłam uwagę na dobrze wyeksponowane ceny i opisy poszczególnych towarów. Po paru minutach oglądania dostępnych odkurzaczy poprosiłam o pomoc w wyborze pracownika, który akurat przechodził. Pani nie wykazała się zbytnią wiedzą , stwierdziła , że te odkurzacze o które pytam wszystkie są dobre i godne polecenia. Brak wiedzy jednak nadrabiała miłym i sympatycznym podejściem. Po dokonaniu przeze mnie wyboru Pani wręczyła mi pudło z odkurzaczem i wskazała drogę do kas. Kolejka w kasie była średniej wielkości , oczekiwałam około 6 minut. Płaciłam za pomocą karty kredytowej i sama obsługa kasowa przebiegła sprawnie i szybko. Po dokonaniu zapłaty udałam się do biura obsługi klienta w celu podbicia gwarancji. Tam miły Pan oznajmił, że wystarczy sam paragon. Pomimo straty czasu na początku i niezbyt fachowej porady oceniam wizytę w sklepie dobrze. Całość zakupu przebiegała w miłej, sympatycznej atmosferze.

Karolina_390

23.06.2009

Saturn

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi