Opinia użytkownika: Karolina_390
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Celem mojej wizyty w tym sklepie było kupno odkurzacza. Problemy zaczęły się już w momencie przekroczenia progu hali sklepowej. Wtedy Pan ochroniarz stwierdził, iż nie może mnie wpuścić ze względu na moją siatkę z ubraniami zakupionymi w sklepie odzieżowym. Pertraktacje z Panem ochroniarzem nic nie dały więc pokornie musiałam zanieść siatkę do schowka. W tym momencie pojawił się następny problem, do schowka trzeba było wrzucić 1 zł w ramach kaucji za kluczyk. Po nerwowych poszukiwaniach złotówki w portfelu wylądowałam w kolejce do biura obsługi klienta w celu rozmienienia pieniędzy. W niecałe 5 minut miła pani z biura obsługi rozmieniła mi 10 zł i tak upragnioną złotówkę mogłam wrzucić do schowka. Kiedy w końcu udało mi się wejść na teren sklepu zaczęłam poszukiwania działu z AGD. Towary w tym sklepie są poukładane tematycznie i działami więc większych problemów ze znalezieniem stoiska z odkurzaczami nie miałam. W trakcie poszukiwania odpowiedniego odkurzacza zwróciłam uwagę na dobrze wyeksponowane ceny i opisy poszczególnych towarów. Po paru minutach oglądania dostępnych odkurzaczy poprosiłam o pomoc w wyborze pracownika, który akurat przechodził. Pani nie wykazała się zbytnią wiedzą , stwierdziła , że te odkurzacze o które pytam wszystkie są dobre i godne polecenia. Brak wiedzy jednak nadrabiała miłym i sympatycznym podejściem. Po dokonaniu przeze mnie wyboru Pani wręczyła mi pudło z odkurzaczem i wskazała drogę do kas. Kolejka w kasie była średniej wielkości , oczekiwałam około 6 minut. Płaciłam za pomocą karty kredytowej i sama obsługa kasowa przebiegła sprawnie i szybko. Po dokonaniu zapłaty udałam się do biura obsługi klienta w celu podbicia gwarancji. Tam miły Pan oznajmił, że wystarczy sam paragon. Pomimo straty czasu na początku i niezbyt fachowej porady oceniam wizytę w sklepie dobrze. Całość zakupu przebiegała w miłej, sympatycznej atmosferze.