Fatalnie. Brak kompetencji nie dotrzymywanie terminów brak współpracy z klientem w trakcie likwidacji szkody utrudniony kontakt z ubezpieczycielem nie dzialajacy link do obsługi internetowej przeslany przez firme wlasnej szkody. Najgorsza obsługa jaką do tej pory miałam ze strony ubezpieczyciela. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.