Opinie użytkownika (4)

Fatalnie. Brak kompetencji...
Fatalnie. Brak kompetencji nie dotrzymywanie terminów brak współpracy z klientem w trakcie likwidacji szkody utrudniony kontakt z ubezpieczycielem nie dzialajacy link do obsługi internetowej przeslany przez firme wlasnej szkody. Najgorsza obsługa jaką do tej pory miałam ze strony ubezpieczyciela. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Karolina_388

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_388

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_388

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_388

04.07.2017

Agat

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi