W dniu dzisiejszym odbyłam wizytę w PZU w Gnieźnie w celu zasięgnięcia informacji dotyczącej wysokości opłaty OC na motocykl o pojemności 125cc. Informacje uzyskałam w miarę szybko po podejściu do okienka, personel w stosunku do klienta jest dosyć miły, niestety minusem była kolejka, w której dośc długo oczekiwałam na załatwienie sprawy. Pomieszczenie, w którym znajduje się firma PZU jest niezbyt jasne, ale przestronne. Personel schludnie ubrany. Niestety ceny usług są wyższe od tych samych usług w innych firmach ubezpieczeniowych.
Sieć sklepów Tabak oferuje szeroką gamę artykułów tytoniowych, prasy oraz zajmuje się usługami Totolotka. W dniu dzisiejszym w sklepie kupowałam tytoń papierosowy oraz bibułki papierosowe a także kartę zasilającą do telefonu. Osoba (kobieta), która mnie obsługiwała niestety nie znała asortymentu towarów oraz odnosiła się niegrzecznie w stosunku do mnie (klienta). Po pirwsze podała mi nie takie bibułki jak chciałam a gdy zwróciłam jej na to uwagę to krzyknęła na mnie "no przecież pani chciala w niebieskim opakowaniu", ja jednak grzecznie sprostowalam ją, że owszem w niebieskim ale krótkie, co zaznaczyłam od początku. Następnie wyciągneła spod lady gilzy papierosowe a ja znów upominiałam ją że nie są to oczekiwane przez mnie bibułki, tylko gilzy, a to coś zupełnie innego. W końcu musiałam pokazać palcem w gablocie o które mi chodzi. Kobieta była bardzo opryskliwa i nieprzyjemna. Dodam także, że obsługując klienta przede mną pomyliła się wydając resztę i nawet nie przeprosiła za swój błąd. Na dokonanie tych zakupów straciłam stanowczo zbyt wiele czasu.
Poziom obsługi w sklepie Jysk w Gnieźnie oceniam na bardzo dobry. Personel jest ubrany w stroje firmowe Jysk, jest kompetentny, chętnie doradza klientowi, zna asortyment sprzedawanych towarów. Obsługa przy kasach odbywa się w miarę sprawnie, sprzedawca od razu pakuje zakupiony przez klienta towar w torbę foliową. Zakupy w tym miejscu były bardzo przyjemne, jednak minusem był brak klimatyzacji w sklepie.
Jakość obsługi oceniam na dobrą. Personel jest miły, chętnie udziela potrzebnych klientowi informacji. Personel ubrany jest w równe stroje biedronki, co pozwala na szybkie odróżnienie go od innych osób. Obsługa przy kasie odbywa się szybko i sprawnie, jednak uważam że przy dużym ruchu wszytskie kasy powinny działać, a z trzech działają dwie przez co tworzą się kolejki.
Jakość obsługi w sklepie odzieżowym diverse jest na dośc wysokim poziomie. Personel jest sympatyczny dla klienta, posiada niebędne kompetencje, chętnie doradza klietowi, posiada dostateczną wiedzę na temat sprzedawanych towarów. Asortyment towarów jest jednak niezbyt duży. W całości sklep sprawia dobre wrażenie, a obsługa odbywa się szybko i sprawnie.
Na stacji obsługują dwie osoby- mężczyna i kobieta. Mężczyzna zajmuje się tankowaniem gazu, obsługą myjni oraz stoi na kasie. Kobieta głównie stoi na kasie i kasuje należności za paliwa a także sprzedaje towary ze stacji. Oboje ubrani w stroje firmowe bp. Wygląd zewnętrzny obsługi oceniam na dobry. Mężczyzna był bardzo miły i sympatyczny, znający asortyment towarów na stacji, potrafiący doradzić klietowi, natomiast kobieta sprawiała wrażenie obrażonej i niechętnie wykonującej swoją prace. Na stacji istnieje możliwość odebrania prezentów za punkty z kary i to niestety bardzo spowalnia obsługę klienta, tworzą się kolejki i wydłuża się czas oczekiwania na zapłate.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.