Nadszedł czas wymiany lodówki na nową. Po spędzeniu kilku godzin w internecie nabyłam wiedzę potrzebną do realizacji tego zakupu. Upewniłam się po wejściu do sklepu, że wybrana lodówka jest dostępna. W sklepie przywitał mnie pan, któremu można by wiele zarzucić jeśli chodzi o higienę. Jego zapach był odrażający. Poprosiłam o pomoc inną osobę. Kolejny pracownik nie był zorientowany w asortymencie, wystawionym w sklepie. Na pytanie, czy lodówka, którą sobie wybrałam jest w sklepie, stwierdził, że nie posiadają obecnie takiej na stanie. Nie pofatygował się nawet aby sprawdzić dostępność towaru w systemie magazynowym. Wskazałam mu lokalizację lodówki w sklepie i poprosiłam aby coś mi oniej opowiedział. Niestety nie był w stanie udzielić mi wyczerpujących odpowiedzi. Nie wiedział czy lodówka posiada system NoFrost czy nie, pomimo tego, ze widniały wielkie naklejki na lodówce. Przy kolejnych pytaniach wyczuwalne było lekkie poirytowanie pracownika brakiem jego wiedzy o sprzedawanym produkcie. Finalnie podziękowałam mu za informacje i poprosiłam o wystawienie dokumentu sprzedaży.
Miłe zachowanie personelu restauracji , wiedza na temat produktów , przemiła atmosfera . Jednak wystrór oraz czystość lokalu pozostawia wiele do źyczenia .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.