Pracownice obowiązuje dress code. Ubrania są czyste. Panie podchodzą do klienta bardzo bezosobowo i mechanicznie. Kiedy podchodzę do lady, pada pytanie "Co podać". Kiedy chwilę się zastanawiam nad ofertą bułek, obsługująca mnie pani czeka na moją decyzje, nic nie poleca, nie pomaga w wyborze. Po wybraniu przeze mnie produktów, pani pakuje pieczywo do reklamówki i zaprasza mnie do kasy obok. Nie zostaję poinformowana o żadnej promocji, nowości. Moja ekspedientka dziękuje mi za transakcję. W między czasie obserwuję inną ekspedientkę, która bardzo nie miło nakazuje innej klientce ustawienie się do kolejki, bo w innym przypadku nie zostanie obsłużona. Podaje klientce wybrany produkt, oraz od razu kwotę do zapłaty, brak jakiegokolwiek zwrotu grzecznościowego. Atmosfera jest napięta i nie zachęca do ponownych zakupów w tym punkcie.
W "Kuchnia Marche obowiązuje dress code. Stroje są czyste. Dania są na bieżąco dokładane przez kucharzy. Opisy dań nie są uporządkowane - podpisy są niewłaściwe lub ich brak. Obsługa stale ze sobą rozmawia, często nie zwracając uwagi na klienta, jest głośna i zdarza się, że odzywa się niegrzecznie do klienta, lub komentuje klientów stojących dalej. Brakuje powitania, obsługa jest bardzo szybka i bezosobowa. Brakuje zwrotów grzecznościowych. Co do dań - jedzenie jest bardzo smaczne, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Przy kasie możliwe jest przydzielenie rabatu dla pracowników galerii handlowych lub dla studentów - za okazaniem legitymacji studenckiej. Identyfikacja legitymacji odbywa się bez słów grzecznościowych, właściwie bez słowa.
Sklep prezentuje się czysto. Od wejścia następuje powitanie słowami "Dzień dobry" lub "Witamy w Hebe".Obsługę obowiązuje Dress code, stroje są czyste i schludne. Po kilku chwilach od wejścia i pobieżnego zapoznania się z asortymentem, podchodzi do mnie konsultantka, która pyta z uśmiechem czy może mi w czymś pomóc. Widać, że jest nastawiona pozytywnie i chętna do pomocy, od razu prowadzi mnie do regału z poszukiwanymi przeze mnie produktami. Po prezentacji produktu oraz dokonania przeze mnie wyboru zakupu, zostaję poinformowana o możliwości założenia karty stałego klienta oraz o korzyściach wynikających z jej posiadania. Konsultantka wręcza mi również katalog z obecnie obowiązującymi promocjami, oraz odprowadza do kasy zachęcając do ponownego odwiedzenia tego salonu. Ogólne wrażenie - bardzo dobre. Wychodząc ze sklepu jestem żegnana przez obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.