Piekarnia Kubiak

(1.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Pracownice obowiązuje dress...
Pracownice obowiązuje dress code. Ubrania są czyste. Panie podchodzą do klienta bardzo bezosobowo i mechanicznie. Kiedy podchodzę do lady, pada pytanie "Co podać". Kiedy chwilę się zastanawiam nad ofertą bułek, obsługująca mnie pani czeka na moją decyzje, nic nie poleca, nie pomaga w wyborze. Po wybraniu przeze mnie produktów, pani pakuje pieczywo do reklamówki i zaprasza mnie do kasy obok. Nie zostaję poinformowana o żadnej promocji, nowości. Moja ekspedientka dziękuje mi za transakcję. W między czasie obserwuję inną ekspedientkę, która bardzo nie miło nakazuje innej klientce ustawienie się do kolejki, bo w innym przypadku nie zostanie obsłużona. Podaje klientce wybrany produkt, oraz od razu kwotę do zapłaty, brak jakiegokolwiek zwrotu grzecznościowego. Atmosfera jest napięta i nie zachęca do ponownych zakupów w tym punkcie.

Karolina_1945

10.06.2014

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Piekarnia "Kubiak" była...
Piekarnia "Kubiak" była jednym z moich ulubionych sklepików do czasu tego feralnego zdarzenia. Wracając jak co wieczór przechodziłam przez Supermarket "Piotr i Paweł" gdzie mieści się owa piekarnia. Podchodząc do stoiska zawsze wzrokiem szukałam ulubionego ciasta a w szczególność pysznego ciastka, którego zawsze kupowałam do kawki w czasie przerwy w pracy. Przechodząc od paru dni zwracałam uwagę czy jest już świeża dostawa, mojego ulubionego ciastka i w końcu się doczekałam ale podchodząc do chłodziarki zauważyłam że jedno ciastko było wyłożone jako pierwsze do sprzedaży nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że już tam leżało od dobrych trzech dni. Wiem to ponieważ zwróciło moją uwagę ze względu na poniszczoną foremkę.Zdecydowałam się na zakup i zapytałam ekspedientkę czy te ciastko które mi podaje jest świeżę ta z uśmiechem na twarzy stwierdza że tak . Ja oczywiście wiedziała,że to nie prawda i powiedziałam żeby zapakowała mi ciastko drugie z kolei ponieważ to pierwsze jest z poprzedniej dostawy a wiem to ponieważ codziennie przechodzę koło wystawy i widzę co jest nowego a tym bardziej że to moje ulubiony wypiek i czekałam na jego świeżą porcie a jakby było tego mało to miał charakterystycznie zniszczoną z boku foremkę. Ekspedientka zamarła i nie wiedziała jak ma odpowiedzieć na moją wypowiedz a najbardziej ciekawi zachowania sprzedawczyni byli klienci stojący w kolejce. Sprzedawczyni upierała się, że to nie jest prawdą ponieważ ciasta z poprzedniej dostawy nie są przeznaczone do sprzedaży i są odstawiane na zaplecze,więc pytam jej dlaczego chciała mi sprzedać nieświeże skoro tak robią -Kobieta nie miała innych argumentów zrobiła minę oburzonej i jeszcze szyderczo zapytała czy może opakowanie mi się nie podoba - podała mi świeże ciastko i stwierdziła że jeśli mam takie uwagi to powinna je skierować do dostawcy. Ja ją przeprosiła ale że ja nie będę zajmować się sprawami,które ich dotyczą i ich nieświeżych wypieków jestem klientem i oczekuje tego za co płacę i chcę żeby było świeże.

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2008

Placówka

Wrocław, Świeradowska 51

Nie zgadzam się (24)

Piekarnia Kubiak

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Piekarnia Kubiak?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pracownice obowiązuje dress...
Pracownice obowiązuje dress code. Ubrania są czyste. Panie podchodzą do klienta bardzo bezosobowo i mechanicznie. Kiedy podchodzę do lady, pada pytanie "Co podać". Kiedy chwilę się zastanawiam nad ofertą bułek, obsługująca mnie pani czeka na moją decyzje, nic nie poleca, nie pomaga w wyborze. Po wybraniu przeze mnie produktów, pani pakuje pieczywo do reklamówki i zaprasza mnie do kasy obok. Nie zostaję poinformowana o żadnej promocji, nowości. Moja ekspedientka dziękuje mi za transakcję. W między czasie obserwuję inną ekspedientkę, która bardzo nie miło nakazuje innej klientce ustawienie się do kolejki, bo w innym przypadku nie zostanie obsłużona. Podaje klientce wybrany produkt, oraz od razu kwotę do zapłaty, brak jakiegokolwiek zwrotu grzecznościowego. Atmosfera jest napięta i nie zachęca do ponownych zakupów w tym punkcie.