Jakość obsługi w tym sklepie niestety jest słaba, spowodowane jest to zapewne faktem, że panie mało zainteresowane są klientami w sklepie, głównie skupiają się na wykładaniu towaru, bądź poprawianiu ekspozycji. Po zapytaniu o radę, otrzymałam odpowiedź, że pani w sumie nie wie co mi powiedzieć, po poproszeniu o inną podobną krojem bluzkę, pani obeszła cały sklep, po czym niestety stwierdziła, że nie ma nic podobnego, jak okazało się, bluzka której szukałam była na samym początku sklepu, dobrze widoczna. Niestety sklep rozczarowuje, aniżeli daje pozytywne odczucie dbania o klienta.
Kolejka nie była zbyt długa, a kasjerki starały się być uśmiechnięte i życzliwe, jednak brakuje dobrego podejścia do klienta, dania mu czasu na spakowanie zakupów, schowanie reszty do portfela czy też zwyczajne odejście od kasy, bez popychania przez kolejne osoby, które chcą spakować swoje zakupy. Kasjerki powinny zwracać uwagę czy dany klient już odszedł od kasy.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Częstochowie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.