Brak zainteresowania klientem oraz obsługi klienta przez personel sklepu. Sprzedawca spytany o konkretną rzecz z katalogu zna miejsce jej lokalizacji na sklepie. Duży wybór asortymentu aczkolwiek duży ścisk i bałagan zarówno na sklepie jak i w obszarze przymierzalni. Kabiny niesprzątnięte po poprzednim kliencie.
Bardzo dobra obsługa klienta w przymieżalni ( zainteresowanie klientem, doradzanie, sprzedaż paru rzeczy) aczkolwiek pierwszy kontakt z inicjatywy klienta. Wydłużająca się kolejka przy jednej z kas, druga kasa nieobsługiwana. Ceny produktów porównywalne do cen konkurencji. Sklep kolorowy, przejrzysty, łatwo dostępne produkty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.