Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do restauracji zauważalny miły uśmiech, reakcja personelu nastąpiła w ciagu 30 sekund, podczas podawania menu zaproponowano 2 radzaje apertifu do wyboru, w chwili gdy pracownik był zajęty czymś innym gość nadal pozostawał zauważony, kazdy z pracowników ubrany byl w czysty, wyprasowany strój firmowy, był zadbany miał odpowiednio ułożoną fryzurę i wygladał schludnie. Pracownicy lokalu często nawiązywali kontakt wzrokowy z klientem, uśmiechali się bylo pewni siebie i przyjaźni.atmosfera w restauracji była dość przyjeemna jednak uważam, ze troche zbyt tłoczno, muzyka w tle była zbyt głośna i przeszkadzala podczas konsumpcji. Sala konsumencka wyglądała na czystą, panował w niej pożądek, dekoracje prezentowały sie dość swieżo. Odpowiednie oświetlenie w stosunku do pory dnia. Stoły nakryte jednakowo, dostępne papierowe serwetki na kazdym z nich. Stabilne krzesła i stół nie zauważyłam zadrapan ani też zarysowań.Czysta zastawa stołowa odpowiednia do rodzaju posiłku, poprawnie ułożona na stoliku sugerująca poprawność podawania kolejnych posiłków. Aktywna sprzedaż dodatkowa. Dość czytelne menu, odpowiednia czcionka, brak błędów.Potrawz bardyo smacyne za przyzwoitą cene. Stoły uprzątane w ciągu 3 min. po skończeniu konsumpcji. Pracownicy dość zgrani tworzyli zespół współpracujący ze sobą. Rachunek został przedstawiony w płatniku, było na nim wszystko wyszczególnione, reszta została wydana poprawnie. Na koniec wizyty podziekowanie, miłe pożegnanie i szczery uśmiech.

Karolina_126

15.11.2008

Sphinx

Placówka

Warszawa, Świętokrzyska róg Marszałkowskiej 35

Nie zgadzam się (15)
zauważalna zgodność stroju...
zauważalna zgodność stroju ze standardem u wszystkich pracowników, schludny wyglad ogólny, bardzo sprawna obsługa, szybkie serwowanie dań, dania bardzo smacze, dopracowane, starannie przgotowane i udekorowane, wysoki poziom techniki obsługo gościa, począwszy od ułożenia talerzy i sztućcy na stole, prawidłowa kolejność podawania potraw, otwieranie, nalewanie napojów, na Sali widoczna czystość i świeżość, zauważyłam także, że kazdorazowo układane były nowe placematy na stoliki, przed każdym kolejnym gościem,brak pomocy w doborze potraw, sytuacja nietypowa uważam mało profesjonalnie załatwiona( sytuacja kiedy został wyjęty produkt własny do konsumpcji, a osoba obsługująca została poproszona o talerzyk, pracownik wyjaśnił, że posilki własne konsumuje się w przedziale, nie było w tym jednak zwrotów kurtuazyjnych, a ton głosu nie był uprzejmy, nawet lekko podniesiony,paragon wydany na życzenie, pożegnanie bez uśmiechu, brak serwetek na stole,

Karolina_126

06.11.2008

Wars- gastronomia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi