Udałam się do sklepu, aby nabyć miękki stanik w rozmiarze 75A. Przeważnie takie staniki zaczynają się od rozmiaru B więc jest to wyzwanie. Gdy zapytałam Panią o ten rozmiar, od razu pokazała mi kilka modeli. Jeden szczególnie przypadł mi do gustu. Wzięłam zadowolona wszystkie do szatni, i po przymierzeniu tego który najbardziej mnie interesował, okazało się, że nie ma do niego ramiączek. Wszyscy zaczęli ich szukać, ale niestety się nie znalazły. Zajmująca się mną kobieta była niezwykle sympatyczna, wchodziła do przebieralni, pomagała mi, jednak tych ramiączek nie udało się im znaleźć. Powiedziałam, że bardzo mi przykro, ona też bardzo przepraszała. Zaproponowała mi, że zadzwoni do sklepu na chmielnej czy jest ten model, i jakby co żeby tam mi go odłożyli. Ale podziękowałam i powiedziałam, że nie ma czasu. Zaproponowała mi także, żebym zajrzała za około 2 tygodnie i jej szukała. Spodobało mi się bardzo indywidualne podejście do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.