Wizyta w sklepie sieci H&M przebiegła dość dobrze. Poszukiwałem marynarki w odpowiednim rozmiarze i kroju. W celu znalezienia odpowiedniej poprosiłem o pomoc obsługę. Pani ubrana była bardzo schludnie, miała zadbane paznokcie i lekki makijaż. Uśmiechała się. Pokazała mi trzy marynarki. Niestety miała problem ze znalezieniem rozmiaru gdyż ubrania nie wisiały na swoich miejscach. Pani udała się ze mną w kierunku przymierzalni. Na pytanie czy sklep dysponuje krawcem, nie znała odpowiedzi, ale szybko udała się do koleżanki, aby się tego dla mnie dowiedzieć. Ponieważ żadna marynarka mi nie odpowiadała, Pani proponowała mi inny zakup. Podziękowałem i wyszedłem. Z obsługi byłem zadowolony, lecz panujący wszędzie bałagan nie do końca skłania do zakupów. Stąd też moja ocena.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.