Dnia 03.02.2012 zrobiłem zakupy w Biedronce, chciałbym przedstawić swoje spostrzeżenia: dosyć długo szukałem pracownika by zasięgnąć informacji na temat produktu, bardzo nie czytelne ceny na lodach ( zamrażarkach) ciężko doszukać się ceny danego produktu. Zauważyłem nieporządek ekspozycji w "koszach" wiele rzeczy rozpakowanych i nie poukładanych, zniszczone opakowania. Kasjerka bardzo miła i pomocna. Trochę małe urozmaicenie gamy produktów w Biedronce, lecz faktycznie taniej niż w innych marketach.
Ogólnie jestem zadowolony, lecz zdarzyło się parę rzeczy które można by poprawić.
Pozdrawiam.
W dniu 07.02.2012, udałem się na zakupy do hipermarketu Tesco, zależało mi by zakupić wszystkie produkty do przygotowania sushi, udałem się na dział "słone" gdzie uzyskałem wyczerpującą poradę pracownika na temat jakich produktów należy użyć by przygotować potrawę. Podczas zakupów zauważyłem, że na niektórych produktach brakuje cen, zdarzy się również nieporządek na półkach. Obsługa kas jest bardzo miła. Zauważyłem również, że pracownicy podczas dokładania produktów tak ustawiają palety, by ułatwić przejście, również z przyjemnością udzielają odpowiedzi na wiele pytań. Ogólnie zakupy w Tesco wspominam bardzo dobrze.
Pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.